A més de totes les comissions que heu vist fins ara, hi ha quatre comissions més que us expliquem breument:
Espai de trobada amb la resta d'AMPAs del districte per treballar conjuntament diferents aspectes que afecten a la comunitat educativa. La coordinadora es reuneix amb l'Administració i la FAPAC.
També té representants en el Consell Escolar de Districte i Barcelona.
Podeu consultar més informació al seu BLOG.
Mares i pares manetes que s'encarreguen de fer millores, petites reparacions i solucionar alguns desperfectes perquè l'escola llueixi maca i en condicions.
Aquesta comissió s'encarrega de fer-vos arribar tota la informació que necessiteu per estar al dia del que passa a la nostra escola.
Els seus components fan de reporters (càmera en mà), envien correus informatius, editen imatge, àudio i vídeo, gestionen la pàgina web i actualitzen els seus continguts.
Les tasques de gestió: cobrament de rebuts i quotes, gestió de caixa, pagaments a proveïdors, gestió de serveis i altres, corresponen a la comissió econòmica.
El seu objectiu és donar el millor servei possible a les famílies, optimitzant al màxim els recursos dels que disposa.
Descarregueu el document PDF on podreu veure una relació de diferents conceptes i preus.
Són una comissió mixta composta de famílies i mestres que ens encarreguem de millorar, substituir i/o arreglar els equips informàtics i electrònics de l’escola.
934 086 616
ampapompeu@gmail.com
@afapompeufabra