Dia a dia

Dia a dia a l'escola. ©Escola Pompeu Fabra de Barcelona

La nostra jornada a l'escola

A l'escola fem moltes activitats interessants que ajuden als alumnes a sentir-se encuriosits, a investigar i a aprofundir, ja de ben petits, en totes les coses que els envolten.

Ens agrada que aprenguin, que preguntin i que vagin fent per crèixer com a persones tant intel·lectualment com a nivell personal i psicològic.

És per aixó que organitzem tallers, activitats, participem de la vida social, ens involucrem en temes relacionats amb l'educació, el medi ambient, les arts visuals i plàstiques i tot allò que serveixi per desenvolupar als nens i nenes totes les seves capacitats.

Aquest apartat pretén ensenyar això mateix, el que fem, com treballem, com estudiem, com eduquem... i sobretot, com anem creixent i fent-nos grans en tots els aspectes.
Veieu, doncs, el nostre dia a dia...

Recordeu que a la secció de la web Històric d'articles trobareu totes les entrades del curs passat.

El termini per a demanar l’ ajut de menjador és del 23 de juny al 9 de juliol i del 7 al 20 de setembre.
Un cop passat aquest termini, com en anys anteriors, hi haurà un període obert (per a nouvinguts i situacions sobrevingudes).

Cal portar la sol·licitud impresa i signada al centre juntament amb la documentació (en aquells casos que sigui necessària), ja que sense la signatura no estan autoritzats a fer les consultes a altres orgnismes.

Al document PDF adjunt trobareu tota la informació per poder fer els tramits.

DESCARREGAR

Us informem, tal com podeu veure a la pàgina del Consorci d’Educació de Barcelona, que la preinscripció escolar 2020-2021 per a l’educació infantil, primària i ESO serà entre el 13 i el 22 de maig. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, es realitzarà la sol·licitud en suport informàtic i per aquelles famílies que no puguin fer-ho d’aquesta manera, hi haurà uns dies específics per atendre les preinscripcions presencials.

Tota la informació respecte la preinscripció, com la consulta de centres, oferta de places, barems i documentació, sol·licitud de preinscripció i consulta de resultats la podeu trobar en el següent enllaç:

Per qualsevol consulta relacionada amb el nostre centre ens podeu enviar un e-mail a l’adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
Us seguirem informant a mesura que ens vagin donant més instruccions sobre aquest procés.

Demaneu cita prèvia per la preinscripció al telèfon 634668135. Si voleu, també podeu fer les vostres consultes a través d'aquest mateix número de telèfon.
L'adreça de correu electrònic per enviar les vostres preinscripcions és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Actualització d'informacions sobre la Preinscripció 20/21

• Actualització 10 de juny de 2020: document Llistat preinscripció - Barem definitiu - Descarregueu -
  • Actualització 29 de maig de 2020: document Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l'ensenyament en primera opció - Descarregueu -