Dia a dia

Dia a dia a l'escola. ©Escola Pompeu Fabra de Barcelona

La nostra jornada a l'escola

A l'escola fem moltes activitats interessants que ajuden als alumnes a sentir-se encuriosits, a investigar i a aprofundir, ja de ben petits, en totes les coses que els envolten.

Ens agrada que aprenguin, que preguntin i que vagin fent per crèixer com a persones tant intel·lectualment com a nivell personal i psicològic.

És per aixó que organitzem tallers, activitats, participem de la vida social, ens involucrem en temes relacionats amb l'educació, el medi ambient, les arts visuals i plàstiques i tot allò que serveixi per desenvolupar als nens i nenes totes les seves capacitats.

Aquest apartat pretén ensenyar això mateix, el que fem, com treballem, com estudiem, com eduquem... i sobretot, com anem creixent i fent-nos grans en tots els aspectes.
Veieu, doncs, el nostre dia a dia...

Recordeu que a la secció de la web Històric d'articles trobareu totes les entrades del curs passat.