Dia a dia

Dia a dia a l'escola. ©Escola Pompeu Fabra de Barcelona

La nostra jornada a l'escola

A l'escola fem moltes activitats interessants que ajuden als alumnes a sentir-se encuriosits, a investigar i a aprofundir, ja de ben petits, en totes les coses que els envolten.

Ens agrada que aprenguin, que preguntin i que vagin fent per crèixer com a persones tant intel·lectualment com a nivell personal i psicològic.

És per aixó que organitzem tallers, activitats, participem de la vida social, ens involucrem en temes relacionats amb l'educació, el medi ambient, les arts visuals i plàstiques i tot allò que serveixi per desenvolupar als nens i nenes totes les seves capacitats.

Aquest apartat pretén ensenyar això mateix, el que fem, com treballem, com estudiem, com eduquem... i sobretot, com anem creixent i fent-nos grans en tots els aspectes.
Veieu, doncs, el nostre dia a dia...

Recordeu que a la secció de la web Històric d'articles trobareu totes les entrades del curs passat.

Us deixem un PDF amb el Pla d’organització de l’escola per aquest nou curs.
En aquest document trobareu tota la informació pel nou curs i els protocols que seguirà el centre en tots els casos..

DESCARREGAR

El termini per a demanar l’ ajut de menjador és del 23 de juny al 9 de juliol i del 7 al 20 de setembre.
Un cop passat aquest termini, com en anys anteriors, hi haurà un període obert (per a nouvinguts i situacions sobrevingudes).

Cal portar la sol·licitud impresa i signada al centre juntament amb la documentació (en aquells casos que sigui necessària), ja que sense la signatura no estan autoritzats a fer les consultes a altres orgnismes.

Al document PDF adjunt trobareu tota la informació per poder fer els tramits.

DESCARREGAR

Us informem, tal com podeu veure a la pàgina del Consorci d’Educació de Barcelona, que la preinscripció escolar 2020-2021 per a l’educació infantil, primària i ESO serà entre el 13 i el 22 de maig. Un procés que enguany, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19, es realitzarà la sol·licitud en suport informàtic i per aquelles famílies que no puguin fer-ho d’aquesta manera, hi haurà uns dies específics per atendre les preinscripcions presencials.

Tota la informació respecte la preinscripció, com la consulta de centres, oferta de places, barems i documentació, sol·licitud de preinscripció i consulta de resultats la podeu trobar en el següent enllaç:

Per qualsevol consulta relacionada amb el nostre centre ens podeu enviar un e-mail a l’adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..
Us seguirem informant a mesura que ens vagin donant més instruccions sobre aquest procés.

Demaneu cita prèvia per la preinscripció al telèfon 634668135. Si voleu, també podeu fer les vostres consultes a través d'aquest mateix número de telèfon.
L'adreça de correu electrònic per enviar les vostres preinscripcions és Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Actualització d'informacions sobre la Preinscripció 20/21

• Actualització 10 de juny de 2020: document Llistat preinscripció - Barem definitiu - Descarregueu -
  • Actualització 29 de maig de 2020: document Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l'ensenyament en primera opció - Descarregueu -