TREBALL COOPERATIU ENTRE 6è i 1r CURS

L’APADRINAMENT LECTOR - ©2017 Escola POMPEU FABRA

Els dilluns els padrins i padrines de 6è Toca el dos venen a buscar als seus fillols i filloles de 1r Primer Pas a la classe.
Ja tenim decidides les parelles lingüístiques i durant mig hora serem inseparables!
Cada parella marxa a la biblioteca per escollir un llibre per llegir. Amb l’ajut del padrí, el fillol tria el llibre d’uns cistells classificats en: “AL PAS”, “AL TROT”, O “AL GALOP”, ja que segons la nostra competència lectora podrem decidir quin triar. Tot seguit cada parella busca un espai on sentir-se a gust per començar la lectura (al pati, a la biblioteca, al jardí de les olors, al vestíbul...).
Els padrins i padrines de 6è com ja saben llegir molt bé, ens ajuden a aprendre a llegir, som els seus fillols i filloles de 1r, alhora miren d’encomanar-nos el gust per la lectura tot engrescant-nos a llegir.

Un cop el fillol/a ha acabat el llibre, el fillol/la escriu el títol del llibre i el padrí/na omple una fitxa de seguiment i un comentari, així l’avaluació es fa compartida.
La imatge de portada és la foto amb el meu padrí/na. Oi que és fascinant com ens endinsen en la lectura?

A la GALERIA podeu veure fotografies.

QUÈ HI HA DE NOU?

Tots en remull!Benvolgudes famílies de Primer.Com...