Consulteu el
PLA D'OBERTURA Curs 2020-2021.

Benvinguts/es al nou curs 2020-2021
Ens embarquem en un nou curs ple de bons propòsits, reptes i il·lusions compartides per tota la nostra comunitat educativa

Els projectes de treball responen a la necessitat de saber i a l’interès per aprendre.
Aneu a la secció Treball per Projectes dins de l'apartat Projectes i Activitats per saber-ne més.

Informació sobre el Projecte Educatiu i de Direcció del centre.
Us serà útil a l'hora de veure com ho tenim tot definit
Entendreu què és el que volem fer i fins on volem arribar.

Animeu-vos a veure les activitats que fem en English al Pompeu!
We enjoy learning English

EL BUTLLETÍ canvia a l'E-BUTLLETÍ

Els nens i nenes deI cicle dels grans grans (4t, 5è i 6è) s'encarregaran de fer-ho a través de Google Sites.
A partir d'ara mireu el que aniran fent en aquest nova plataforma.

Us informaran de tot el que anem fent a l'escola i de tots els nous projectes vistos des del seu punt de vista i explicat a la seva manera.

Aneu donant un cop d'ull a la web!
Recordeu també que teniu l'apartat de l'AFA on també trobareu informació important.

Per contactar amb totes les famílies dels nostres alumnes i explicar als pares i mares què és el que estem fent cada divendres trobareu a la web uns comunicats on trobareu tota la informació.

DIA A DIA.
Doneu un cop d'ull a tot el que fem

Benvinguts al nou curs 2020-21

Des de l’escola, us volem donar la benvinguda a aquest nou curs que emprenem amb molta il·lusió.

Aquest curs hem començat amb unes petjades al passadís amb el missatge de JUNTS FEM CAMÍ.
Pensem que com a comunitat educativa és important la col·laboració i complicitat per superar tots aquells obstacles que se’ns presentin en aquesta ruta que comencem.

Amb il·lusió i esforç podem arribar al nostre destí. Som valors amb els quals intentarem impregnar tota la nostra tasca i la nostra feina.

Els infants com principals protagonistes ens ajudaran a no perdre els ànims i junts aconseguirem un creixem personal i d’aprenentatges .

JUNTS farem d’aquest curs un lloc per viure emocions i vèncer a la por i la incertesa.
JUNTS arribarem a ser feliços i vèncer aquest repte del nou curs.

Salut i felicitat!

petjades

Us deixem un PDF amb el Pla d’organització de l’escola per aquest nou curs. -DESCARREGAR-