Benvinguts/es al nou curs 2019-2020
Ens embarquem en un nou curs ple de bons propòsits, reptes i il·lusions compartides per tota la nostra comunitat educativa

Els projectes de treball responen a la necessitat de saber i a l’interès per aprendre.
Aneu a la secció Treball per Projectes dins de l'apartat Projectes i Activitats per saber-ne més.

Informació sobre el Projecte Educatiu i de Direcció del centre.
Us serà útil a l'hora de veure com ho tenim tot definit
Entendreu què és el que volem fer i fins on volem arribar.

Animeu-vos a veure les activitats que fem en English al Pompeu!
We enjoy learning English

EL BUTLLETÍ canvia a l'E-BUTLLETÍ

Els nens i nenes deI cicle dels grans grans (4t, 5è i 6è) s'encarregaran de fer-ho a través de Google Sites.
A partir d'ara mireu el que aniran fent en aquest nova plataforma.

Us informaran de tot el que anem fent a l'escola i de tots els nous projectes vistos des del seu punt de vista i explicat a la seva manera.

Aneu donant un cop d'ull a la web!
Recordeu també que teniu l'apartat de l'AFA on també trobareu informació important.

Per contactar amb totes les famílies dels nostres alumnes i explicar als pares i mares què és el que estem fent cada divendres trobareu a la web uns comunicats on trobareu tota la informació.

DIA A DIA.
Doneu un cop d'ull a tot el que fem

CURS ESCOLAR 2019-2020

Preinscripció i matriculació, material, calendari escolar,... Tot alló que fa referència al curs.

consulta

MILLOREM EL PATI

Us deixem un PDF on veureu una proposta de millora del pati de l'escola feta pels pares.

llegeix

NOU TREBALL PER PROJECTES