AFA. ©Escola Pompeu Fabra de Barcelona

Alimentació i aprenentatge

El servei de menjador tot i que està organitzat per l’AFA, respon a un plantejament d’escola i per tant, a més de l’organització tècnica, contribueix a la realització d’uns objectius educatius que segueixen els principis pedagògics de l’escola.

L'equip que treballa a la cuina al migdia està format per una cuinera, una auxiliar de cuina i una auxiliar de neteja.
L’empresa que gestiona la cuina és VALLES SERVEIS A ESCOLES. Podeu consultar la seva pàgina web per saber-ne més.

Al menjador hi ha 11 monitors/es que són els que donen un contingut pedagògic tant a l’hora de dinar com de les activitats de l’estona del migdia:

• P3. Vicky i Aixa
  • P4. Ari i Blai
  • P5. Carme
  • Primer. Martina
  • Segon. Helena
  • Tercer. Rosalia
  • Quart. Mercè
  • Cinquè. Marc
  • Sisè. Mar

L'Equip del Menjador de l'Escola Pompeu Fabra

Com a coordinadora tenim a l'Anna Oliva Mateu, que és la persona responsable de l’estona de migdia i que vetlla pel bon funcionament del menjador i les activitats.

Al lateral dret de la pàgina trobareu l'enllaç MENÚ DEL MES on podreu veure el menú i la proposta de sopars de cada mes elaborats per l’Ester, la dietista de l’empresa de cuina.
A part d’aquest menú, cada dia es preparen també altres tipus de menús. Per exemple: de règim, sense porc o menú per nens/es amb alguna al·lèrgia i/o intolerància alimentaria.

Mengem aliments d’agricultura ecològica: la pasta, algun llegum, les verdures del brou i dels sofregits, l’hamburguesa i dues fruites a la setmana i el iogurt és de La Fageda.

DINEM JUNTS:

Aquest curs repetim experiència! Us convidem a dinar amb els vostres fills o filles i els seus companys i companyes.
Al segon trimestre rebreu informacions sobre les dates.
Mentrestant llegiu algunes de les experiències del curs passat:

Una gran iniciativa DINEM JUNTS! Poder gaudir de l'experiència de dinar amb el teu fill i tots els seus companys són experiències que tenen màgia! A més a més el dinar està bo, encara que et facin menjar massa! Clar, s'ha de donar exemple.
[Mare d'un nen de 1er]
La meva experiència ha estat molt positiva, tant, que aquest any he repetit! Veus la gran feina que fan les cuineres de l'escola, veus l'esforç i amor que li posen. Això es transmet en el menjar que preparen que està boníssim! La gran organització i professionalitat que tenen els monitors que amb la gran quantitat d'alumnes ho porten tot com agulla en fil! Ho recomano 100%!
[Mare nena de P4]

ACTIVITATS DINS EL MENJADOR:

• ENS HO MENGEM TOT
  • RECICLATGE
  • COMPOSTATGE PER L’HORT

Algunes de les ACTIVITATS MIGDIA (abans o desprès de dinar):

• P3: Migdiada.
  • P4 i P5: ens inventem un conte, aprenem a cordar botons i sabates, cuina freda, ens fem un massatge i ens relaxem, jocs de taula i dirigits.
  • Primària: jocs de lògica, plàstica, jardineria, art i pintura, torneig, escape class, ginkanes, jocs de taula, jocs cooperatius, fotografia.

Bústia de Suggeriments

COMUNICATS

Per fer arribar a les famílies informació relativa a l'AFA.

llegeix

Recull de fotografies de les activitas organitzades.

mira

MENÚ DEL MES

Consulta el menú que tenim preparat per aquest mes.

llegeix